sobota, 25 czerwca 2011

Wyniki badań

Witam..... Cały tydzień byłem przygnębiony gdyż dowiedziałem się że na poprzednim rezonansie widać coś w Biodrze. Nie wiadomo co to ale podejrzewali przeżuty. Załamałem się lekko. W związku z tym byłem niedawno na badaniu PET CT które jest najlepszym badaniem kości (a zrobienie go prywatnie kosztuje 4 tys zł). Przedwczoraj przeżyłem szok. Pani doktor ( która jest cudowna kobietą) która miała wolny dzień specjalnie pojechała do innej kliniki by odebrać moje wyniki z tego badania. Sama przejmowała się tym "czymś" w biodrze. Ja akurat byłem przez ostatnie 3 dni nad jeziorem odpocząć. Pani Jadzia Węcławek ( bo tak sie nazywa) zadzwoniła do nas by powiedzieć że.................... biodro jest czyste. Na badaniu dostałem promieniotwórczy pierwiastek który na wyniku "świeci się" jeśli są tam komórki rakowe. U mnie świeciła się mała plamka ale powiedzieli że to normalne bo tak się świeci czynnik wzrostu czy jakoś tak. Jeszcze nie na 100% bo będą to badać jeszcze ale biodro jest czyste. A więc jestem szczęśliwy, że hej. Coś czuje że to tylko początek dobrych wiadomości i będzie tylko lepiej. O właśnie...Przyszły też wyniki z tomografu klatki piersiowej. Klatka też jest czysta.... Boże jak ja ci dziękuje. Jeśli ktoś się za mnie modli, bardzo proszę o podziękowanie Bogu za to wszystko. I ja też dziękuje Bogu i wam za modlitwy.

No cóż. Kolejne dwa tygodnie minęły jak z bicza strzelił. W poniedziałek jadę na kolejną chemioterapie do Wrocławia. Nie wiem czy będę w stanie napisać w trakcie więc do zobaczenia po. :D Hej !!!!!

3 komentarze:

  1. to dobrze że jest dobrze :P Na pewno będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzesiuu, jak teraz jest dobrze, to później może być tylko lepiej!
    Trzymam kciuki i powodzenia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Grzesiu już kiedyś do Ciebie pisałam , codziennie modlę się za Ciebie i proszę Boga o twoje uzdrowienie . Bardzo się cieszę z wyników badań , ja też wierzę , że początek jest to wspaniałego zwycięstwa Naszego Pana Jezusa Chrystusa . Pozdrawiamy serdecznie cała moja rodzina i wszyscy , którzy codziennie na kolanach wołają przed Bogiem o Ciebie .

    OdpowiedzUsuń