niedziela, 12 czerwca 2011

I znowu odpoczynek.

Ufff I znowu chwila wytchnienia. Miałem tą separacje komórek macierzystych, a więc jestem że tak powiem zabezpieczony. Lekarze się zdziwili gdy zobaczyli ile maszyna wybrała ze mnie dobrych komórek :) Podobno czasami trzeba kilka razy powtarzacz separacje by uzbierać tak zwany 1 komplet a ja po jednej " oddałem" dwa komplety komórek. Może to coś znaczy?? Kto wie? A i najważniejsze.. Kolejna chemia za mną :] Nie wiem jak to jest ale mój organizm już sam chyba wie że przez okres chemii jest ciężko i jak by zapadł w stan hibernacji :P Tzn. nie dosłownie....po prostu przespałem tą chemie prawie całą...3 dni bez przerwy. No ale ważne że już po. Wyniki mam dobre. Będe musiał jeszcze w tym tygodniu jechać do Wrocławia niestety. Na szczęście tylko na tomograf klatki piersiowej..No cóż lekarze muszą mieć komplet badań do operacji. Co tu jeszcze napisac hmmm.... A tak wiem... Oglądałem wczoraj wideo z akcji w MDK i powiem szczerze ze łzy mi leciały z oczu jak opętane. Wszystko było takie piękne. Śpiew, recytowanie, taniec i w ogóle wszystko.
Dziękuje wam ludzie za wsparcie i na prawdę...Jesteście Aniołami :) " Jest cudnie "

1 komentarz:

  1. Aha,wreszcie sobie o nas przypomniałeś???
    Nie ładnie tak znikać!!!!

    A swoją drogą super jest to co piszesz.Pewnie wszystko idzie ku dobremu:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń