wtorek, 3 maja 2011

Koncert Star Guard Muffin


Wczoraj byłem na koncercie Star Guard Muffin. W trakcie chemii, gdy dowiedzialem się o koncercie bardzo chcialem na nim być. Wprawdzie kalendarzowo powinienem być jeszcze we Wrocku ale zebrałem się w sobie a wyniki dobre i dzień wcześniej wypuścili mnie :) Było mega i ..... Brak mi słów. Ne posiadam się ze szczęścia. Nie dość ze udało mi się zdobyć jego autograf na plakacie, płycie i naszywkę z nazwą zespołu to miałem szanse poznać go osobiście i zrobić sobie z nim kilka zdjęć. !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jaaaaaaaa po prostu wymiękam. Po wydażeniach jakie mnie dopadły był to najlepszy wieczór i po prostu MEGAAA !!!Myślałem że nie moze być lepiej a tu nagle jeszcze dedykacja dla mnie mojej ulubionej piosenki Bednarka:P :) :] Dziękuje serdecznie wszystkim którzy mnie wspierają, Pani Beacie Zygmuntowicz , "Makenowi" :P i oczywiście Kamilowi Bednarkowi za Cudowny Koncert !!!!!!!!!!!!!!! d^_^b

Dla pięknych chwil warto zyć!!! Szanuj...


A tu dwie najlepsze fotki :] Jedna sam na sam xD a druga jak to ujął Kamil " Takie Rodzinne"



1 komentarz:

  1. Super. Takie chwile podbudowują, dają nowe siły do walki. Dobrze, że to się udało niby nic wielkiego, a taka radocha. Powodzenia, dużo siły, zdrowia oczywiście przede wszystkim. Jesteś fajnym młodym chłopakiem, który ma bardzo dużo przed sobą. Tyle ludzi Ciebie wspiera, modli się, trzyma kciuki więc musi być dobrze! Trzymaj się Grzesiu, dasz radę!

    OdpowiedzUsuń